2013. november 1., péntek

DuoKan Kindle R.4.4 kibocsátási közlemény:

[Új]
KT / KP Szótáral van valami új funkció, amit nem találtam meg. 
KT / KP kapott jegyzet exportálása funkciót.


[Javítás]
● A mobi fájlok kezelésében, pár a fórumon tett javaslat alapján.
● A frissítések időpontjának pontos megjelenítése.
KT / KP DK_Documents mappába helyezett könyvek/kategóriák megjelenítései hibáinak javítása. (Ilyen nekem nem volt.) 
● Javítva a tapasztalatok megosztása a mikroblogon és a pontatlan olvasási problémák.
KT / KP könyvek gyorsabb frissítése, beolvasása új könyvek felmásolása után.

5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Feltettem egy Kindle 5-ösre ezt a verziót, de akármit csinálok, nem állítja át a betűkészletet, hanem egy alapbeállított ITALIC készletet használ. Próbáltam feltölteni másik fontot, fel is megy, kiválasztom, de akkor is marad az Italic. Van erre megoldás? (Az EPUB jól formázott!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, szerintem csak a mobinál vált jól....Ebup-nal nem engedi az állítást.

      Törlés
    2. Köszi szépen. Akkor vissza 2.5-re, ott tökéletes volt ez is. :(

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia Kobudera :) Van egy kis bosszantó dolog, ami piszkálja a csőrömet :) Apróság, de.. Amikor törlök az olvasón (Kindle 4 NT) egy könyvet bármely mappából, akkor mindig a főmenübe dob a rendszer... Nem lehetne a fejlesztők felé jelezni valahogyan, hogy ugyan már, ne kelljen mindig visszagaloppozni? :)

    VálaszTörlés