2015. május 25., hétfő

Malomjáték készítése

Ideális játék kisebb gyermekeknek vagy játékos kedvű felnőtteknek. Én az alábbi hozzávalókat használtam. Megjegyezném, hogy ha nem áll rendelkezésetekre minden ebből, kis fantáziával akkor is el lehet készíteni. Alapanyag: hungarocell, dobozkartondoboz, nyomtatott malomtábla, maszkolószalag, és egy keményebb átlátszó fólialap.. (Ez utóbbit lehet rajzolni is, és a hungarocel helyett lehet használni mást tölteléket is, pl. több dobozkartont egymásra téve. Maszkolószalag helyett használható más borítás is, a képzelet szab csak határt.)



Méreteket direkt nem írok, hiszen ez lehet opcionális, én a két hungarocelldarabot vettem alapnak, egymás mellé rakva és körülrajzoltam, majd kivágtam a tapétavágóval.

Ezután nyomtattam egy akkora malomtáblát ami tökéletesen elhelyez a két hungarocelldarabon.



Természetesen arra érdemes ügyelni, hogy az alap ne legyen túl kicsi, mert akkor kényelmetlen lesz a játék.








 Az alaphoz kivágtam az oldalakat, aminek a magasságát szintén a hungarocelldarabok adták meg. Ezeket az alaphoz ragasztottam.



 Ezután levágtam a hungarocelek táblán kívüli részeinek a magasságának a felét, hogy fiókos részt alakítsak ki, a majd leütött babszemek tárolására.


 Ezt követően a fiókos részekre szintén dobozkartont szabtam, majd beragasztottam oda őket. Fontos, mivel a hungarocell morzsálódna.







Majd a tábla alá ráragasztottam fehér, keményebb kartont, amire ráragasztottam a táblát.


Ezután a kemény átlátszó fóliát a táblát méretre vágtam, majd a táblára helyeztem. A fóliát oldalt direkt hosszabbra hagytam, és ráhajtottam az oldalára, odaragasztottam, majd maszkolószalaggal körbetekertem, és a fiókos részek oldalait is ezzel fedtem le. Íme a végeredmény: 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése