2014. február 27., csütörtök

DuoKan Kindle R.5.8 és R.4.12 kibocsátási közlemény:

DuoKan Kindle R.5.8 és R.4.12 kibocsátási közlemény:

[Javítás]
K3/K4 felhőszolgáltatás használata esetén keletkező probléma.
● KT / KP könyvek rendezése, remélhetőleg az ABC sorrend funkció is rendesen fog müködni.
● KT / KP jegyzetek kezelése.

[Optimalizálás]
● K3/K4 kapcsolódási anomáliák kiküszöbölése.

DuoKan Kindle R.5.7 kibocsátási közlemény:

[Javítás]
 KT / KP felugró és beragadó ablakok problémájának kiküszöbölése.
 KT / KP jegyzetek törlésének javítása, az offline jegyzetek megfelelő feltöltése netkapcsolat esetén.
 KT / KP jegyzetek megfelelő szinkronizálása a felhővel. 
[Optimalizálás]
 KT / KP a vásárolt könyvekhez megfelelő borítók megjelenítése
KT / KP kapcsolódási anomáliák kiküszöbölése.
 

29 megjegyzés:

  1. hoppá
    ez most azt jelenti, hogy az 5.8 feltehető K4-re is?

    VálaszTörlés
  2. Szia Kobudera!

    Ha emlékeim nem csalnak, korábban tettél fel egy cikket, amely a felhőszolgáltatást mutatta be. Ezt hol találom?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! DuoKan Főmenű, könyvküldési módok. :)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  3. Szia Kobudera!
    Én a napokban vettem egy Paperwhite-t, és mivel korábban Kindle 3-am volt, amin szintén Duokan működött, úgy gondoltam, hogy erre is feltenném ezt a rendszert. Ahogy leírtad, fel is sikerült tennem az 5.8-ast, de nekem tele van a menü kinai ákom-bákommal, illetve a könyvcímekben (nem mindegyikben) az ékezetes betűk nem jelennek meg. Ennek mi lehet az oka? Én az összes könyvet a Calibrével konvertáltam mobi-ra. Lehet, hogy a konvertálás folyamatában történt valami probléma? Az alap Kindle rendszerben nincs ilyen gon, csak ezért nem értem ezt.
    Előre is köszi a választ.
    Üdv,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Palamer! Kérlek olvasd el a telepítési leírást újra, ott van a magyar nyelv beállításának a módja. Menü - 2 oldal, legördülő választás. Az ékezetproblémáidra meg az a megoldás, hogy usb kapcsolat alatt másolj át könyvet, vagy nevezdát újra. Nekem ilyen problémám nem volt. Vagy ha az olvasás közbeni könyvcímkijelzésre gondolsz, az sajnos olyan. Hazavar, kapcsoldki.:) Üdv!

      Törlés
    2. Köszi szépen a választ! Hidd el, úgy csináltam mindent, ahogy korábban írtad, de sajnos az sem hozott eredményt a kínai karakterek vonatkozásában. Mindegy, annyira ez nem zavar engem, és az, hogy a teljes képernyőn olvashatom a könyveket, az annál is többet ér, hogy a címekben felmerülő karakter hiányosságok ne tudnám elviselni. Úgyhogy ne is akarj meg lebeszélni róla :-)
      Üdv,

      Törlés
  4. Szia

    Nekem 5.4.2 van a PW2. Érdeklődnék, hogy van e olyan verzió amit fel lehet rá tenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Az R.5.8 támogatja a PW3-őt.Fent baloldali menüből kiválaszthatod.

      Törlés
  5. Kindle 5, Duokan R4.12
    Bármilyen könyvet akarok megnyitni ujra indul a Duokan betöltő képernyője.
    Van amelyiknél bejön a borító és akkor indul újra mikor lapozok egyet.
    Restart már volt, nem segített.
    Van valami tipp?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Letöröltem, újra telepítettem, ugyan az a helyzet...
      Most vettem ezt a fekete Kindle-t, de ha nem működik rajta a Duokant, akkor megy a háztól. Számomra a Kindle rendszere élvezhetetlen...

      Törlés
    2. Szia! Amikor letörlöd a DuoKan-t, csináltál az alaprendszerrel factory reset? Üres volt, amikor telepitetted a duokan-t?

      Törlés
  6. Vadiúj fekete Kindle, semmi nem volt rajta, csak az alap cucc.
    Egyből rátoltam volna a Duokant.
    Van egy szürke K4 is itthon azzal semmi gond.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, szerintem távolítsd el a duokant, majd factory reset, vagy reset default, nem emlékszem a nevére, majd rakd fel újra.

      Törlés
    2. Közben letöröltem, feltelepítettem a Duokan R.2.5-öt azzal semmi gond, most megpróbálom csak a DK_system mappát kicserélni a Duokan R.4.12-esre.

      Törlés
    3. Siker van. Marad a fekete. :)

      Törlés
    4. Gratulálok!:) Bár én is elmondhatnám a sikert a samsung galaxy s esetében, így odin után.:)
      Ezt a hibakódot írja ki:
      E:format_volume: rfs format failed on /dev/block/mmcblkop2

      Hátha érti valaki.:)

      Törlés
  7. Sziasztok!

    @zoli (vagy bárki, aki próbálta)
    Működik a 4.12-n a sorkizárás, elválasztás?
    Köszi!
    Arro

    VálaszTörlés
  8. Szia Kobudera!
    Ismét volna egy kis gondom. Volt egy frissítés a Paperwhite-n, amit sajnos megcsináltam. Az újra indítást követően viszont már nem tudtam feltenni a Duokan-t. Először az általad ismertetett módon updatelni szerettem volna a bin fájl bemásolását követően, de ekkor semmit nem csinált a készülék (nem indult a telepítés), aztán próbálkoztam egy teljes reset-tel is, amit követően felmásoltam újra a szükséges mappát és fájlt. Ekkor elindult a Duokan telepítése, de a végeredmény ezután szintán a gyári op.rendszerrel történő felállás lett. Van valami ötleted erre, vagy várjak egy újabb frissítés Duokan-ék házatájáról, hátha már ez a gond orvosolva lesz benne? Köszi előre is a segítséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is megcsináltam a frissítést, és hozzád hasonlóan nem ment utána a Duokan. Próbáltam egyszerűen frissíteni, úgy hogy átmásolom a DK_Systems mappát, azonban nem indult el a frissítés telepítése újraindítás után.
      Viszont teljes törlés után sikerült újra feltelepíteni a rendszert. Csináltam másolatot a DK_Systems és documents mappákról, majd az olvasóról minden Duokanos mappát töröltem. Ezután egyszerűen feltelepítettem újra a leírás alapján, és minden működött. A mentett DK_Systems-ből pedig vissza lehet másolni a config fájlokat, meg minden egyebet, amit csak szeretnél. Én nem csináltam factory resetet, csak egyszerűen töröltem a Duokant, szerintem próbáld meg így, elvileg mennie kell neked is.

      Törlés
    2. Köszi szépen a segítséget, végül is nagy nehezen sikerült feltenni a Duokant, bár megmondom így elsőre a recepted nem hozott megoldást. Takarítotam mindent, ahogy mondtad, aztán visszamásoltam a DK_Systemet, és már ott bukott a dolog, hogy az Update... halvány maradt, pedig mindent úgy csináltam, ahogy le van fentebb írva. Aztán próbálkoztam a korábbi verzió alól feltenni a bin fájlt, és bár az Update ez esetben is halvány maradt, de a restart után ezt követően már felállt a rendszer. Nem értem az okát, de végül is mindegy, most már nem macerálom tovább, örülök, hogy visszakaptam ezt a külsőt. :-)

      Törlés
  9. Szia. Nagyon koszonom a segitsegedet. Sikerul fetelepitenem a Duokan R.5.8 verziot egy Pw2 5.4.3 es lenne szuksegem egy kis segitsegre. Minden jol mukodik , de nem latom a konyveket a kindle-rol. Kulon at kell rakni oket a duokan menube? Nem lehetseges hogy a duokan lassa oket onnan? Es a calibre programmal mukodik? Amikor a duokan-t hasznalom lasssa a foldereket de nincsen benne semmi konyv.
    Elore koszonom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem értem pontosan a szavaidat, de az a lényeg, hogy mobi formátumba konvertálj a Calibre-vel, aztán a kapott mobi fájlt másold a (sima) documents mappába. Onnan látni fogja a reader. Én nem a Calibre-t használom a fájlok mozgatására, csak simán a Total Commanderrel szoktam átrakogatni a Calibre Library-ból a documents-be a könyveket.

      Törlés
    2. Koszi szepen a valaszt.....a problema az volt hogy azw3 konyvek voltak a kindle-en es a duokan azokat nem ismeri fel.

      Törlés
  10. Egy kis helyzetkép a PW 2-m kapcsán: én most ott tartok, hogy a 02.28-i DuoKan Kindle R5.8 lekerült a készülékemről, ugyanis történt egy olyan szitu, hogy le szerettem volna törölni egy olvasott könyvet, amikor is újra indult a készülék, és egy-két (saját maga által végett) felállási próbálkozás után az alap-rendszer töltődött be ismét. Na ennek okán feltettem a 02.21-i DuoKan-t, és lőn csoda, azóta semmi gond a Kindle-vel. :-) Mindenesetre ha majd jön ki újabb verzió, és azt Kobudera lefordítja, azért én lelkesen ki fogom azt is próbálni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Opps! Most nézem, hogy tegnap óta van már R5.9-es is. Na ugrok is neki :-)

      Törlés