2014. január 27., hétfő

DuoKan Kindle R.5.5 és R.4.11 kibocsátási közlemény:

Minden verziójú kindle DuoKan frissítésének magyarított verziója tölthető az oldalról. Azaz a:

Kindle 3-4: DuoKan R.4.11
Kindle Touch/Paperwhite: DuoKan R.5.5


[Javítás]
KT / KP néha, a PDF-ek megnyitásakor bekövetkező összeomlás kiküszöbölése.
K3/K4 egy adott könyv felülírásakor jelentkező problémák kiküszöbölése.
K3/K4 Home gombra való kattintáskor nem tűnik el a megjelent menü.
KT / KP jegyzet funkcióval kapcsolatos javítás.

[Optimalizálás]
KT / KP betűk kontúrjának finomítása.
● KT / KP angol fordítás.

8 megjegyzés:

  1. mostanában mintha egyre ritkábban frissítenének. már minden jó? :-)
    nem tudom, más hogy van vele, de nekem az ABC rendezés egyáltalán nem működik. nem tudom rendezni sem író, sem könyvcím alapján. másnál ez nem jelent problémát, vagy ez csak nálam nem megy?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zoli!

      Igen, jól látod. Egyre ritkábban frissítenek, annyira, hogy a hivatalos oldalon elsőnek az 5.2-es DuoKan jön be. Kicsit kalandozni kell a kínai menüben, mire az ember megleli a legfrissebbet. :) A megszokott hétvégi frissítésnek eddig nyoma sincs, de nyugi, nézegetem az oldalt, és ha felkerül, akkor fél vagy egy napos késéssel fent lesz a magyarított verzió is.:) Amúgy jó hír, hogy a következő frissítésben már azok is magyarok lesznek amik a menüben még nem azok.:)

      Törlés
    2. köszi szépen, a magyarítással nekem nincs gondom, elégedett vagyok. valójában nem is nagyon szoktam a menüben mászkálni, egyszerűen csak megnyitok egy könyvet, és olvasok :-))
      az ABC rendezésről nem tudsz valamit?

      Törlés
  2. Sajnos nem, de ugye én még mindid a ketagórianézetet használom, mert az praktikusabb.Írtunk nekik angolul, azt írták sokat kérünk, írtunk kínaiul, akkor azt írták, írjunk agolul.:D

    VálaszTörlés
  3. Szia Kobudera!

    Gondolom a sorkizárás-elválasztás fronton nincs változás? Valószínűleg írtad volna, ha működne, de azért rákérdezek :) Köszi!

    Arro

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kérdés, szerintem nincs, de nem nagyon nézegettem az az igazság.:)

      Törlés
  4. Szia!

    Kicsit megkésve, de:
    Köszi a választ. Azt hiszem addig nem bajlódok vele, amíg nincs róla pozitív visszajelzés...Marad a 2.5. :)

    Üdv:
    Arro

    VálaszTörlés
  5. péntek van.
    semmi újdonság?
    én nem szeretem a kategória nézetet (ráadásul az inkább mappanézet), mert ha már egyszer a e-bookokban vannak kategóriák, miért ne lehessen azokat használni, másrészt az ABC rendezés ott sem működik.
    tudom, ezekről nem te tehetsz, nem is akarlak ezzel bántani, csak jó lenne, ha az ázsiai fiúk megemberelnék magukat.
    :-D

    VálaszTörlés