2013. október 10., csütörtök

DuoKan Kindle R.4.1 kibocsátási közlemény:

[Fix]
K3/K4 esetén néhány rossz elrendezés javítva.
Fixálva a metaadatok kijelzése, ha új a hozzáadott könyv, akkor a fájlnév jelenik meg. 
  A főkönyvtár keresési mezőbe nem hozta be  a kínai beviteli módszert ; 
Fix K3/K4 a könyvboltól vásárolt könyvek egy klikkel letölthetőek, és leállítóhatóak. (Ez sem sokunknak volt fontos.)
Javítva a felhőbe való könyvfeltöltés, és az alfájlok helyes megjelenése.

[optimalizálás] 
A leállítás és a képernyővédő mutatása gyorsabbá tétele.
Visszatér az az előző kategórianézethez, nem mutat minden mappát a gyökérből.
A név alapján történő sorba rendezés javítása. (Igen, ez sem volt tökéletes)


 DuoKan R.4.1 tölthető, várom a visszajelzéseket készüléktípus feltüntetésével. Kellemes olvasást! 

22 megjegyzés:

  1. Úgy látom nekem még mindig a 2.5 marad fent :)

    VálaszTörlés
  2. Tettek bele böngészőt, mert a xiaomi felhasználó regisztráláshoz az jön be, de nem látom, hogy lehetne elindítani külön.
    Bejelentkeznem sem sikerült vele, mert a regisztráláshoz telefonszámot kér, bejelentkezésnél pedig emilt... Mi a rejtély nyitja?

    VálaszTörlés
  3. Ja és még egy láma kérdés: a kindle által megkajált saját formátumok olvasása DuoKan alatt reménytelen, ugye? Azt látom, hogy a pdf-eket szépen kezeli, de a többi könyvem hiánya kicsit üressé teszi az olvasót.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mobi, prc, epub ezeket mind kezeli a Duokan. Az AZW3-at nem kezeli. A Calibre nevű programmal tudsz konvertálni.

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Köszönet Kobuderának a fordításért és a közzétételért. A 3.8 olyan hirtelen került ki, hogy maradtak benne kínai szövegek. Egy kukkot sem tudok ugyan (még :) ) kínaiul, de ezeket a szövegeket nagyon durva fordításban magyar szavakat egymás után rakva olvashatóvá tettem, a közösség javára a következő címről elérhetővé tettem:
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/32106253/K%28T-P%29-2013-09-06-R.3.8-HUN_Macsek.zip

    Az eredeti kínai szövegek után zárójelbe írtam a ferdítést. (Fordításnak nem merném nevezni) Legtöbb helyen nem is nyelvészkedtem vele, mert egyelőre nem ismerem annyira a programot, hogy tudjam, jó irányba térek el a szótári alaktól.
    Sajnos a web böngésző menüjét nem találtam meg külön fájlban, így azok próbálkozás útján használhatóak :)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Laci!

    Köszönöm a hozzájárulást, de sokkal nagyobb segítség lett volna, ha mindezt megírod nekem privátban, hogy kell mire figyelni. Böngésző eddig is Volt benne.:) Megnéztem mit alkottál. :) Ugye nem mondod, komolyan, hogy eljutottál addig amig ezek az üzenetek meg is jelentek? Nem vagy semmi! Azért nem bíbelődtem velük, mert számunkra ez teljesen haszontalan. A böngésző menüje az valóban király lenne, de ahol keresni kell ott sem találtam... Konkrétan, rendes könyvhasználat során, hol bukkansz kínai felíratba?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Hát akkor lehet, hogy kidobott idő volt, a segítő szándék vezérelt. Mint írtam, nem ismerem még a programot, a hét közepén telepítettem először. Így a kérdésedre válaszolva: a számomra még mindig megoldhatatlan regisztrálás és ezzel kapcsolatos WiFi csatlakozás környékén volt pár kínai szöveg. Ja és ugye a böngésző menüje is kínai volt, de a duokan_zh_CN.qm fájl nem sima szöveg, hanem valószínűleg a Qt Linguist által generált lefordított állomány, így azzal nem sokat tudunk kezdeni, míg nem teszik lehetővé a fordítását a fejlesztők.

      Ha ennél pontosabban érdekel, akkor persze megpróbálom megint, amiket bénáztam a regisztrációval és majd figyelek, hogy mikor és mit ír ki kínaiul. (Angol üzenet is volt benne, de azt nem érzem nehézségnek, ha nagyon muszáj bárki meg tudja nézni egy szótárban, a kínai szöveggel már nehezebb boldogulni)

      Két kérdés:
      1. Érdemes vesződnöm a regisztrálással, főleg így, hogy zsákutcába futottam?
      2. A böngésző elindítható külön is, vagy csak a rendszer hívja néha saját funkcióihoz, felhasználó számára nem hozzáférhető?

      Ha mindezek valahol le voltak írva akkor a link is elég. Köszönöm előre is.

      Törlés
  7. Kedves Laci!

    Van egy konkrét leírás, hogy hol és miért érdemes regisztrálni, de azt a funkciót úgysem használod, íme a link:
    http://duokanhun.blogspot.hu/2013/04/konyvkuldes-e-mailben-duokan-alatt.html

    A másik, talán már számodra is hasznos dolog:
    http://duokanhun.blogspot.hu/2013/04/android-kindle-duokan-adatatvitel.html?spref=fb

    A regisztrálással mi célod? Mert sok értelme nincs, nem hiszem, hogy kínai könyveket szeretnél venni.:)

    A böngészőt előhozhatod a redönymenüből, amikor a főkönyvtáron vagy fentről-le simitsd mint az androidos telefonokat, és ott lesz.:)

    A kedvedért kipróbáltam a wifi-ftp adatátvitelt, nem értem mi nem megy neked, így csináltad?
    http://duokanhun.blogspot.hu/2012/09/wifi-ftp-adatatvitel.html

    Várom a válaszaidat.:)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a tippeket, próbálom őket és megirom majd a tapasztalatokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A regisztrálással a cél, hogy emilben is lehessen fájlt küldeni. Mondjuk ez nem akkora gáz, ha nem megy, csak nem tetszik, hogy a négy elemű főmenüből kettő egyáltalán nem használható, mert nem tudok bejelentkezni. (Mondjuk könyvet olvasni és a beállitásokat piszkálni tudom)

      Kérdezted, hol jön elő kinai szöveg normál használat mellett.
      Ha bekapcsolom a WiFit akkor beugrik egy ablak, fejléce "Bejelentkezés", emilcimem beirva, jelszó üres, alatta "elfelejtett jelszó" link, alatta Mégse és Bejelentkezés gombok, azalatt pedig a hat jelből álló kinai maszat, ami a "jelentkezz köles számla" megfelelője :-) és feltételezem a regisztrációra visz.

      Törlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. szia
    nincs hír újabb frissítésről? már a múlt héten sem volt.
    nekem annyi is elég javításnak, hogy visszateszik a sorkizárást.
    nálam jelenleg talán a 3.5-ös van fönt, amelyikben a sorkizárás funkció működött. azóta nem frissítettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Képzeld, az oldal logikája teljesen megváltozott. Nem találom a megszokott duokan fórumot, keresőre sem ad ki semmit... Nem tudom mi lesz, frissítésről nincs tudomásom...
      Üdv!

      Törlés
    2. Ez talán a 4-es:
      http://pan.baidu.com/s/1ssSLk

      Törlés
    3. http://bbs.xiaomi.cn/forum.php?mod=viewthread&tid=8204334

      Törlés
  11. hoppá!
    hogy került ide ez a sok hozzászólás?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy, hogy ez a 3.8-as közleményének a helye volt... Csak az kilógott az oldalról, így erre módosítottam.:)

      Törlés
  12. feltettem K4-re. szerintem már a 4.0 verziónál megjelent (nem emlékszem, hogy korábban tapasztaltam volna, bár sosem lehet tudni) a bekezdések első sorának behúzása. az első sor nem a margónál, hanem kb. fél cm-rel (~5 karakterrel) beljebb kezdődik. őszintén szólva ez számomra elég zavaró, főleg azért, mert időnként találok könyveket, amiket nem csináltak meg rendesen, és nem csak a bekezdés végén van bekezdés vége jel, hanem bekezdés közbeni sorok végén is. ilyenkor a következő sor (függetlenül attól, hogy nem a bekezdés első sora) beljebb kezdődik.

    VálaszTörlés