2013. július 9., kedd

DuoKan R3.0 - teszt és magyarítás folyamatban!

Képzeljétek el, mégiscsak kaptam tesztpéldányt. A dolog úgy esett, hogy valamiért belenéztem az internetes fiókom spam mappájába, és ott mosolygott rám! Csak lestem, hogy gyakorlatilag már napokkal ezelőtt megkaptam, és már hírt is adhatnék róla, de a saját gondatlanságom miatt nem, mert nem voltam ennyire körültekintő. Pedig egy ideje a spam mappámat is szoktam figyelni, ezek után majd még inkább!

Szóval a legnagyobb újdonság a böngésző megjelenése a DuoKan-ban, az eddig emiatt fanyalgók legnagyobb örömére. Számomra egyáltalán nem volt létszükséglet a megléte, de azért örömmel fogadom. Kindle Paperwhite-on van szerencsém tesztelni.

A böngésző a lehúzható redőnymenüben van, és ikonja és helye lecseréli az fényerő beállításának helyét, ami ehelyett az ikonok alatt lesz beállítható. (Paperwhite esetén).



A magyarítás folyamatban. Mellékelek három képet a böngészőről, sajnos az utóbbi ketőt csak telefonnal tudtam fényképezni, mert nem engedi a képlopás funkciót közben. Bocs a minőségért, de a lényeg azért jól látható.


2 megjegyzés:

  1. A böngészőn kívül milyen újdonságok vannak még benne?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tesztelés folyamatban van. Egyelőre csak ezt nézegetem, keresem a képen látható 6 kínai menüpont fordításának lehetőségét. Olvasási szempontból semmit nem vettem észre, meg a hivatalos oldalon sem írják, sőt az emalben sem amit kaptam, amivel küldték a 3.0-át. Szóval nyugalom, csivagvér. :)

      Törlés